Gisteren was een dag om te onthouden bij Taking Turns, want we vierden de lancering van ons gloednieuw intern magazine: Het PROUD magazine. Een initiatief dat niet alleen de creativiteit van onze medewerkers weerspiegelt, maar ook de kernwaarden en het DNA van ons bedrijf belichaamt. De naam PROUD, een acroniem voor Passie, Resultaatgerichtheid, Outside-the-box, Uniek & Drive, spreekt boekdelen over wie we zijn en waar we voor staan.
Deze lancering wilden we niet zomaar laten passeren, het werd een viering met ballonnen en heerlijke taart. Het was een feestelijke start van iets waar we als team lang geniet van zullen hebben.
Het magazine is dé plek waar medewerkers alle informatie kunnen vinden over geplande evenementen, trainingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Hier worden telkens enkele collega’s in de schijnwerpers gezet om ze nog wat beter te leren kennen, en het is tevens de plek waar het delen van best practices en relevante bedrijfsinformatie centraal staat. Daarnaast fungeert het PROUD magazine als een brug tussen onze twee kantoren, gevestigd in Gent en Antwerpen, waardoor een gevoel van verbondenheid wordt standgehouden.
Kortom, met het PROUD magazine streven we ernaar om extra waarde te creëren voor onze collega’s. Het is niet alleen een informatief platform, maar ook een bron van inspiratie, verbinding en trots. We kijken alvast uit naar de vele edities die nog zullen komen!
Comments